A rövid válasz: mindenkinek más lehet az optimális. Több dolgot meg kell vizsgálni ahhoz, hogy erre az adott megrendelő számára jó / megfelelő választ lehessen adni.
Mailchimp
Elvitathatatlan tőlük, hogy talán az elsők voltak a hírlevél küldésben az újgenerációs meglátással.
Kifejezetten előnyös, hogy sok rendszer integrálta őket (plusz sok WordPress plug-in van hozzá), így könnyű a meglevő rendszerekhez hozzákötni – pl a Shoprenter és az Unas webshoknál is egyszerűen beköthető és könnyen lehet elhagyott kosárról emlékeztető e-maileket küldeni.
A Mailchimp egyértelmű hátránya az ára: az egyik legdrágább piaci szereplő.
Sendinblue
Szerintem ez a sweetspot a hírlevél küldés piacán: technikailag eléggé sokat tud, viszont árazásban is egész elfogadható.
Figyelni kell arra, hogy a feltöltött adatbázist ők validálják és csak GDPR-nak megfelelő feliratkozást fogadják el (amit biztonyítani kell).
Előnyük, hogy API-n keresztül is lehet őket használni, így transactional e-mailekre és SMS-ekre tökéletesek.
Constantcontact
Nagyon izgalmas konstrukció volt , technikailag is eléggé jó kialakítással.
Hátrányuk, hogy magas volument (értsd: 1 millió e-mail / hó) nem lehet velük küldeni, így felső korlátos a szolgáltatásuk.
Ladybird
webgalamb
A webgalamb ott vesztett el engem, amikor a webszerverre kellett feltenni a programjukat és időnként frissíteni. Szerintem ez a megoldás teljesen zsákutca volt (ráadásul árazásban sem volt meglátásom szerint optimális), ezért nem doglozok webgalambbal. A célt el lehet érni vele, de egy másik rendszerrel hatékonyabban. Nem szívesen dolgozom vele.
Retargeting
Egy startup cégről van szó, aki egészen jó sales csatornákon keresztül segíti AI-vel a vállalkozások mindennapjait – ennek részeként hírlevél küldő rendszerük is van.
Viszont, rég láttam ennyire kezelhetetlen rendszert, ennyi buggal, ilyen ügyfélszolgálattal. Ismerem, teszteljük, de most még nem ajánlom.